אודות המכון
מחקר איכותי
מחקר כמותי
אפקטיביות פרסום AIM
מחקרים באינטרנט
גלריה
לקוחות


     

    AIM הושק בהצלחה באפריל 2008, והתקבל בהתלהבות ע"י אנשי מקצוע ולקוחות, הרואים בו פריצת דרך בבחינת אפקטיביות הפרסום.
    AIM הוא דור ההמשך המחליף את Visibility שפותח במכון ברנדמן.

    AIM בוחן את אפקטיביות הפרסום על מרכיביה השונים:
      >  חשיפה: נראות, שיוך למותג
      >  יעילות בהשוואה לתקציב הפרסום
      >  התגובה לפרסום: אהדה, הבנת המסר, אמינות רלבנטיות והסיבות לכך
      >  ההשפעה על המותג - השינוי שמחולל הפרסום בתפישת המותג ובנכונות השימוש בו

    למה AIM ?

    AIM מקיף את כל הקמפיינים בטלביזיה שהגיעו לסף הכניסה למדד (הסף מוגדר לפי גובה ההשקעה המינימאלי בקמפיין).

    AIM הוא הכלי היחיד שבוחן במדויק את השינוי שמחולל הפרסום באלגוריתם חדשני (הוגש לפטנט) בבדיקה אחת, אחרי הפרסום. הוא מבודד השפעות מתערבות של קמפיינים ופעילויות שיווק מקבילות של המותג ומתחריו, ונקי מהטיות מדגמיות מסוגים שונים.

    מסד הנתונים המצטבר מאפשר Benchmarks המתבססים על כ- 4000 קמפיינים שנבדקו מאז 2005 ועד היום.

    מידע משמעותי ושימושי
      >  מייצר תובנות משמעותיות וישימות, בזכות ניתוח מלא של התגובות לפרסום והשפעתו.

    מוכוון לקוח
      >  כלי ידידותי ופשוט, מציג תמונה מלאה ותמציתית ללקוח - חוסך זמן למנהל.
      >  גמישות לפי צרכי הלקוח

    כלכלי יותר
      >  אינטגרציה של ברומטר ואפקטיביות
      >  חוסך בדיקה כפולה "לפני".

    למידע נוסף צור קשר