אודות המכון
מחקר איכותי
מחקר כמותי
אפקטיביות פרסום AIM
מחקרים באינטרנט
גלריה
לקוחות
מחלקת הסוקרים
שיטות מחקר כמותי
מודלים במחקר כמותי


    מחלקת הסוקרים

    מחלקת הסוקרים

    בברנדמן אנו מאמינים שמחקר מוצלח מבוסס בראש ובראשונה על עבודת שטח מצויינת. לשם כך, אנו משקיעים משאבים מרובים בקידום איכות המראיינים ובבקרת איכות קפדנית על ביצוע הסקרים.

    צוות מחלקת הסוקרים כולל:
    >> מנהל מוקד ו-3 אחמ"שים, כאשר 2 נמצאים בו זמנית בכל משמרת
    >> מאגר של 60 מראיינים טלפוניים - רובם קבועים עם ניסיון רב בתשאול באמצעות מערכת CATI
    >> מראיינים דוברי שפות (עברית, ערבית, רוסית) המיועדים לביצוע מחקרים במגזרים שונים
    >> 30 עמדות תשאול (CATI)
    >> פריסה של מראיינים מרחבי הארץ המיועדים לביצוע מחקרי פנים אל פנים באזורים שונים ומגוונים

    סטנדרטי המצויינות:
    >> שאלונים ב-CATI עוברים מספר בדיקות על מנת לוודא כי כל ההתניות, ההדלגות והלוגיקה של השאלון הינם נכונים. הבדיקות מתבצעות הן ע"י החוקר המנהל את הפרויקט והן ע"י האחמ"שים
    >> פיילוטים לפרוייקט לפני התחלת המשמרות לשם בדיקת אורך השאלון ובדיקה נוספת שלו
    >> כל שאלון למחקר שטח (פנים אל פנים) עובר הגהה קפדנית לפני הדפסתו והפצתו
    >> תדריך מקיף על השאלון המועבר לאחמ"שים ולמראיינים
    >> שלושה סוגי בקרות האזנה הנערכים במקביל לביצוע הסקר במשמרת
    >> מילוי טפסי משוב לגבי אופן ביצוע הסקרים ע"י האחמשים
    >> מעקב אחר התפתחות מבנה המדגם בהתאם לכללי הדגימה
    >> המראיינים משתתפים בהדרכות ובסדנאות המסייעות להגברת שיעורי ההיענות לסקר ולהעלאת איכות הראיונות. בין הסדנאות: סדנת טיפול בהתנגדויות, אופן ביצוע הסקר, יחס למרואיין וכדומה.

    הקשר עם הלקוח
    הלקוח מוזמן לקבל כל מידע בנוגע להתנהלות הסקר:
    >> גישה לסקר ולמראיינים באמצעות האזנות ושיחות
    >> קבלת דו"חות התקדמות הפרוייקט
    >> דיווח על בעיות בביצוע הסקר לשם פתרונן המהיר