מחקרים שיווקיים בעולם הרפואי
מחקרים שיווקיים בעולם הרפואי
מחקרים שיווקיים בעולם הרפואי דורשים שתי מיומנויות עיקריות – התמצאות גבוהה בעולם המונחים הרפואיים וכושר למידה מהיר של התחום. צוות החוקרים של מכון ברנדמן מביא עימו שילוב ייחודי בין ידע מקצועי מחקרי לבין התמצאות בתכנים הרפואיים – והתוצאה: מחקרים בעלי ערך.
המחקרים שאנו עושים בהם שימוש במחקרי שיווק בעולם הרפואי
סקרי HCPs
בכל מקצועות הרפואה
סקרים בתחום: רפואת משפחה, התמחויות ותתי-התמחויות, סיעוד, רוקחות, רפואת שיניים, תזונה ומקצועות פארא-רפואיים.
הסקרים מבוצעים במדגם של רופאים מההתמחויות הרלבנטיות, בדגימה מתוך פאנל הרופאים של מכון ברנדמן ו/או טרגט הלקוח
כיצד הסקרים מבוצעים?
סקר אונליין באמצעות תוכנת הסקרים של מכון ברנדמן ו/או סקר טלפוני באמצעות צוות הסוקרים המיומן והמנוסה שלנו בעבודה מול רופאים.
סקרי חולים ומטופלים:
בהתוויות שונות
הסקרים מבוצעים דרך פאנל הצרכנים של מכון ברנדמן ו/או באמצעות שיתוף פעולה עם עמותות חולים או עם חברות למתן שירותים רפואיים
כיצד מתבצעים הסקרים?
סקר אונליין באמצעות תוכנת הסקרים של מכון ברנדמן ו/או סקר טלפוני באמצעות צוות סוקרים מיומן
נתחי שוק ופילוח שוק
מחקר יומנים
TWIST
השפעות ותפישות בתחום הרפואי
חווית לקוח
Sales force effectiveness
Our team
צוות המחלקה למחקרים שיווקיים בעולם הרפואי
גלי קטן
מנהלת תחום מחקר כמותני בתחום הרפואה מול לקוחות חו"ל.
מיכל שפירו לוי
מנהלת תחום מחקר כמותני בתחום הרפואי מול לקוחות בישראל
Our team
צוות המחלקה למחקרים שיווקיים בעולם הרפואי
גלי קטן
מנהלת תחום מחקר כמותני בתחום הרפואי מול לקוחות חו"ל
מיכל שפירו לוי
מנהלת תחום מחקר כמותני בתחום הרפואי מול לקוחות בישראל.