מחקרים שיווקיים בעולם הרפואי
מחקרים שיווקיים בעולם הרפואי
מחקרים שיווקיים בעולם הרפואי דורשים שתי מיומנויות עיקריות – התמצאות גבוהה בעולם המונחים הרפואיים וכושר למידה מהיר של התחום. צוות החוקרים של מכון ברנדמן מביא עימו שילוב ייחודי בין ידע מקצועי מחקרי לבין התמצאות בתכנים הרפואיים – והתוצאה: מחקרים בעלי ערך.
- מובילים את מחקרי השוק בתחום זה (הן בתחום הכמותני והן בתחום האיכותני)
- פעילות בהתאם לדרישות הרגולציה
- שיתוף פעולה מלא עם מחלקות הבטיחות של לקוחותינו
- שמירה על נהלי אבטחת מידע מחמירים
המחקרים שאנו עושים בהם שימוש במחקרי שיווק בעולם הרפואי
סקרי HCPs
בכל מקצועות הרפואה
סקרים בתחום: רפואת משפחה, התמחויות ותתי-התמחויות, סיעוד, רוקחות, רפואת שיניים, תזונה ומקצועות פארא-רפואיים.
הסקרים מבוצעים במדגם של רופאים מההתמחויות הרלבנטיות, בדגימה מתוך פאנל הרופאים של מכון ברנדמן ו/או טרגט הלקוח
כיצד הסקרים מבוצעים?
סקר אונליין באמצעות תוכנת הסקרים של מכון ברנדמן ו/או סקר טלפוני באמצעות צוות הסוקרים המיומן והמנוסה שלנו בעבודה מול רופאים.
סקרי חולים ומטופלים:
בהתוויות שונות
הסקרים מבוצעים דרך פאנל הצרכנים של מכון ברנדמן ו/או באמצעות שיתוף פעולה עם עמותות חולים או עם חברות למתן שירותים רפואיים
כיצד מתבצעים הסקרים?
סקר אונליין באמצעות תוכנת הסקרים של מכון ברנדמן ו/או סקר טלפוני באמצעות צוות סוקרים מיומן
נתחי שוק ופילוח שוק
- המחקר כולל: נתחי שוק, שיעור הרופאים המטפלים בהתוויה, כמות החולים בהתוויה, התפלגות המרשמים לפי סוג המרשם, התפלגות המרשמים לפי קווי טיפול, breadth & depth, מדד ריכוזיות השוק
- תובנות לגבי מגמות, כניסת מתחרים ותרומת ההתמחויות השונות למרשמים
מחקר יומנים
- מעקב נתחי שוק ומגמות במרשמים דינמיים, רישום לפי מאפייני מטופלים וקווי טיפול
- המחקר כולל: מאפייני המטופל (גיל, מין, התוויה, מחלות רקע, מדדים רפואיים), טיפול נוכחי – תרופות ומינונים, טיפול קודם, סיבות להחלפה, משך טיפול עד החלפה/הפסקה
- תובנות לגבי פרופיל המטופל ומגמות רישום והחלפת טיפול
TWIST
השפעות ותפישות בתחום הרפואי
- דירוג חשיבות הפרמטרים בבחירת טיפול, באמצעות מודלים סטטיסטים מתקדמים
- תפישת הטיפולים בפרמטרים
- תובנות לגבי חוזקות וחולשות המוצר והמתחרים
חווית לקוח
Sales force effectiveness
- בחינת אפקטיביות הפעילות מול ה-HCPs: ביקורי נציגים, פעילות דיגיטלית וערוצי תקשורת נוספים
- הטמעת מסרים, שביעות רצון מהנציגים ומהפעילויות, שימוש והעדפות בערוצי תקשורת
- תפישת החברה בתחום ההתמחות
- ניתוח ותובנות ברמת החברה, הצוות והנציג
Our team
צוות המחלקה למחקרים שיווקיים בעולם הרפואי
גלי קטן
מנהלת תחום מחקר כמותני בתחום הרפואה מול לקוחות חו"ל.
גלי בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה וניהול מאוניברסיטת תל אביב, ותואר שני MBA מאוניברסיטת תל אביב.
גלי מנחת קבוצות מוסמכת ובעלת ניסיון של 20 שנה בהנחיית קבוצות ובמחקר שיווקי.
נשואה ואם לשניים + הכלב שסק.
מיכל שפירו לוי
מנהלת תחום מחקר כמותני בתחום הרפואי מול לקוחות בישראל
מיכל בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה ותואר שני MBA, שניהם מאוניברסיטת ת"א, והיא מנחת קבוצות מוסמכת.
כמי שהיתה בצד הלקוח, מיכל מבינה את צרכי הלקוחות מקרוב. היא נותנת שירות מסור ומקיף, החל מחידוד השאלה המחקרית בשלב הבריף, דרך כתיבת שאלון מדוייק, ועד לניתוח הממצאים והשגת תובנות.
Our team
צוות המחלקה למחקרים שיווקיים בעולם הרפואי
גלי קטן
מנהלת תחום מחקר כמותני בתחום הרפואי מול לקוחות חו"ל
היא בעלת ניסיון רב במגוון תחומי מחקר כמותני ואיכותני בתחום הצרכני ובתחום הרפואי. עבודתה מאופיינת בדייקנות וברגישות לפרטים, יחד עם ראיית המכלול.
מיכל שפירו לוי
מנהלת תחום מחקר כמותני בתחום הרפואי מול לקוחות בישראל.