מחקרי מותג כמותניים
מחקרי מותג כמותניים
מחקרי המותג הכמותניים הינם כלי עבודה חיוניים למנהלי השיווק המאפשרים להם לפתח ולחזק את מותגי ושירותי החברה ולענות על שאלות חשובות:
שביעות רצון מהשירות, לאמוד את הנכסיות של המותג בהשוואה למתחריו בענף, לבחון את אפשרויות הפיתוח שלו לתחומים חדשים, להבין את המניעים לצרוך את הקטגוריה, לפלח את השוק ולהגדיר את קהלי היעד שלו, ולאתר את הכשלים שמפריעים לו להתפתח.
המחקרים שאנו עושים בהם שימוש במחקרי מותג כמותניים

מחקרי FIND
לבדיקת קונספטים חדשים
from insight to demand
מחקרים הבוחנים את אטרקטיביות ורלבנטיות הרעיון (או המוצר), מהם יתרונותיו וחסרונותיו, האם הוא מניע לקניה ומהם החסמים בהם יש לטפל.
כיצד נבחן קונספט מורכב (לדוגמא מוצר ביטוחי או פיננסי)? נציג אותו בשלבים כדי לאפשר למרואיין להגיב לכל מרכיבי הקונספט.
הממצאים מושווים ל-BM בעולם התוכן הרלבנטי (לדוגמא: BM מוצרי צריכה, BM שירותים, BM פיננסיים ועוד).
הממצאים נותנים תשובות לשאלות הבאות:
לעיתים כדאי לבצע ראיונות עומק משלימים כדי להבין לעומק ממצאים שעלו במחקר הכמותי, כגון מניעים וחסמים למימוש הקונספט.

מחקרי נכסיות המותג TWIST
(Tracking with insights)
נשתמש במחקר זה כאשר נרצה לבחון את מעמדו של המותג. המחקר בוחן את המותג והמתחרים העיקריים שלו בנושאים מרכזיים כגון: מודעות, צריכה, כוונות קניה או שימוש, תפיסות בפרמטרים שונים
את הפרמטרים הרלבנטיים לתחום אנו בוחנים משתי זוויות:
המחקר נותן תשובות ברורות:
בהתאם לכך, אנו ממליצים על נקודות לשימור ולשיפור, ולבצע את המחקר באופן תקופתי כדי לבחון את אפקטיביות הפעילות שמבוצעת לאורך השנה.
ישנם מקרים בהם אנו ממליצים לערוך מחקר איכותני מקדים כדי להבין מהם הפרמטרים החשובים ללקוח, וכדי לנסח אותם באופן המיטבי למחקר.
Our team
צוות המכון


ישראלה אורין
מנהלת מחקר כמותני
Our team
צוות המכון


ישראלה אורין
מנהלת מחקר כמותני


נעמה שוורץ
מחקרים כמותניים