מחקרים שיווקיים בעולם הרפואי
סקרי HCPs
בכל מקצועות הרפואה
סקרים בתחום: רפואת משפחה, התמחויות ותתי-התמחויות, סיעוד, רוקחות, רפואת שיניים, תזונה ומקצועות פארא-רפואיים.
הסקרים מבוצעים במדגם של רופאים מההתמחויות הרלבנטיות, בדגימה מתוך פאנל הרופאים של מכון ברנדמן ו/או טרגט הלקוח
כיצד הסקרים מבוצעים?
סקר אונליין באמצעות תוכנת הסקרים של מכון ברנדמן ו/או סקר טלפוני באמצעות צוות הסוקרים המיומן והמנוסה שלנו בעבודה מול רופאים.
סקרי חולים ומטופלים:
בהתוויות שונות
הסקרים מבוצעים דרך פאנל הצרכנים של מכון ברנדמן ו/או באמצעות שיתוף פעולה עם עמותות חולים או עם חברות למתן שירותים רפואיים
כיצד מתבצעים הסקרים?
סקר אונליין באמצעות תוכנת הסקרים של מכון ברנדמן ו/או סקר טלפוני באמצעות צוות סוקרים מיומן
נתחי שוק ופילוח שוק
- המחקר כולל: נתחי שוק, שיעור הרופאים המטפלים בהתוויה, כמות החולים בהתוויה, התפלגות המרשמים לפי סוג המרשם, התפלגות המרשמים לפי קווי טיפול, breadth & depth, מדד ריכוזיות השוק
- תובנות לגבי מגמות, כניסת מתחרים ותרומת ההתמחויות השונות למרשמים
מחקר יומנים
- מעקב נתחי שוק ומגמות במרשמים דינמיים, רישום לפי מאפייני מטופלים וקווי טיפול
- המחקר כולל: מאפייני המטופל (גיל, מין, התוויה, מחלות רקע, מדדים רפואיים), טיפול נוכחי – תרופות ומינונים, טיפול קודם, סיבות להחלפה, משך טיפול עד החלפה/הפסקה
- תובנות לגבי פרופיל המטופל ומגמות רישום והחלפת טיפול
TWIST
השפעות ותפישות בתחום הרפואי
- דירוג חשיבות הפרמטרים בבחירת טיפול, באמצעות מודלים סטטיסטים מתקדמים
- תפישת הטיפולים בפרמטרים
- תובנות לגבי חוזקות וחולשות המוצר והמתחרים
חווית לקוח
Sales force effectiveness
- בחינת אפקטיביות הפעילות מול ה-HCPs: ביקורי נציגים, פעילות דיגיטלית וערוצי תקשורת נוספים
- הטמעת מסרים, שביעות רצון מהנציגים ומהפעילויות, שימוש והעדפות בערוצי תקשורת
- תפישת החברה בתחום ההתמחות
- ניתוח ותובנות ברמת החברה, הצוות והנציג