twist – Tracking with insights
מחקרי נכסיות המותג TWIST
(Tracking with insights)
נשתמש במחקר זה כאשר נרצה לבחון את מעמדו של המותג. המחקר בוחן את המותג והמתחרים העיקריים שלו בנושאים מרכזיים כגון: מודעות, צריכה, כוונות קניה או שימוש, תפיסות בפרמטרים שונים
את הפרמטרים הרלבנטיים לתחום אנו בוחנים משתי זוויות:
המחקר נותן תשובות ברורות:
בהתאם לכך, אנו ממליצים על נקודות לשימור ולשיפור, ולבצע את המחקר באופן תקופתי כדי לבחון את אפקטיביות הפעילות שמבוצעת לאורך השנה.
ישנם מקרים בהם אנו ממליצים לערוך מחקר איכותני מקדים כדי להבין מהם הפרמטרים החשובים ללקוח, וכדי לנסח אותם באופן המיטבי למחקר.