ראיונות עומק קוגניטיביים

ראיונות עומק קוגניטיביים
הנוסעים בזמן

שיתוף הפעולה הייחודי בין מכון ברנדמן למכון Seissmo בגרמניה הוביל להעברת הכלי הייחודי הזה מהעולם הפורנזי לעולם מחקרי השוק.

יתרונות ראיונות "המסע בזמן":

  • לאחר השקתו בכנס הבינלאומי למחקרים איכותניים בוונציה, אומץ הכלי ע"י מכוני מחקר בעולם והוא מהווה נדבך חשוב במחקרי "מסע הלקוח" הפופולריים היום
  • גישה לזיכרון האפיזודי של הצרכן כדי לשחזר את השיקולים והרגשות שליוו אותו בשלבים השונים בתהליך קבלת ההחלטות.
  • המחקר משרטט את מסע הלקוחות – תהליכי ההתלבטות וקבלת ההחלטות בכל אחת מהתחנות, גורמי ההשפעה, השאיפות והכאבים הבלתי פתורים

TYPE of RESEARCHES

סוגי מחקרים נוספים